פרופ' דוידוביץ': "אנחנו במצב טוב אבל נכון להיזהר"

מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' דוידוביץ': "אנחנו במצב טוב אבל נכון להיזהר"

ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית פרופ' נדב רבינוביץ' בראיון במהדורת הבוקר ב"קול חי": יש הרבה מה לעשות והראשון בהם הוא, לתת גז בנושאי החיסון. הפסדנו חודשיים יקרים שבהם אנשים כמעט ולא התחסנו"

מחלקת קורונה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

פרופסור נדב דוידוביץ' ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית בראיון במהדורת הבוקר בקול חי: "צריך עמדה יותר מאוזנת, בנתב"ג היתה פרצה אבל יש הרבה מה לעשות, הראשון לתת גז בנושאי החיסון הפסדנו חודשיים שבהם אנשים כמעט ולא התחסנו, להגביר הגיינה ומסיכות,  וגם להחזיר מגבלות קלות כמו התו הירוק".

ראש בית הספר באוניברסיטה העברית התייחס לתפיסה הבריטית בכל הנוגע לנגיף ואמר: אנחנו צריכים לחיות עם הווירוס, בגלל יעילות החיסון אנחנו יכולים להטיל מגבלות קלות כמו לדעתי התו הירוק שהוא לא כל כך מסובך. הקורונה אכן כבר איננה מסוכנת אבל אני לא מסכים לגישה הבריטית שזה כבר רק שפעת. החיסון הוכח כמונע מחלות קשות ובמצב המתים של ינואר".

פרופ' דוידוביץ קרא לאנשים שטרם חוסנו ללכת ולהתחסן ואמר: "נגיף הדלתא עובר במהירות ולכן חייבים להיזהר. כדאי להטיל הגבלות מסוימות וקלות, לעטות מסיכות בתחבורה ציבורית וכמובן מי שלא יתחסן שילך ויעשה את זה מיד, זה עוזר וזה סולידארי".



0 תגובות